19 במרץ 2009

כנס מולטי ידע 2009 - שיווק הספריה וחיזוק הקשר עם הקהילה

ביום השלישי של כנס מולטי ידע 2009 השתתפתי בסדנא יחסי ציבור של הספריה לביסוס מעמד הספריה בקהילה שהעבירה שירית בן ישראל.

את הסדנא פתחה אווה רוכמן, מנהלת רשת הספריות מודעין מכבים רעות, וספרה על פרסום הספריה באמצעות העדלאידע במודיעין שהנושא שלה השנה היה ספרות ילדים עברית. הספרניות צעדו בראש העדלאידע.

דוגמאות נוספות לחיזוק הקשר של הספריה עם הקהילה הן הפעילויות שמקיימות הספריות בהרצליה ובראשון לציון. בשתיהן פועל מרכז מידע לתושב. בראשון לציון מתקיימים גם פרוייקטים חינוכיים בשיתוף בתי הספר: בראשון לציון מתקיים פרוייקט קריאה בין-לאומית באמצעות פורומים אינטרנטיים בשיתוף תלמידים מצפון אמריקה.

אחד הפרוייקטים שהם שותפים לו: The International Book Sharing Project

4 תגובות:

  1. שלום יונית,
    שמח להכיר את הבלוג (החדש?!) שלך. קבלתי את הקישור אליו מאילנה שקולניק מראשל"צ. (תודה אילנה).
    אני מזמין אותך לעיין ברשימה הזו, יש לי תחושה שתמצאי שם פעילויות רבות נוספות לשיווק הספריה, באמצעות ספרניות ומידעניות שפתחו בלוגים.
    הנה הקישור: http://www.notes.co.il/yigal/52319.asp.
    רשימה שלי על המושב שהובלתי בכנס יחד עם עמיתות שלך למקצוע, תוכלי לקרוא כאן:
    http://www.notes.co.il/yigal/54013.asp.
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. שלום יונית
    תודה על אזכור פעילות "כותר ראשון" בפוסט זה.
    תודה על ביקור בבלוג שלי :-)

    בהצלחה
    אילנה
    "משולחנה של אילנה"

    השבמחק
  3. ליונית שלום,

    תודה גם ממני על איזכור פעילויות "כותר ראשון", מרכז המידע לתושב, ופעילות קריאה בינלאומית משותפת.
    אילנה שלחה לי קישור לבלוג שלך, בהצלחה! וחג שמח!
    שביק טל
    מרכזת פרוייקטים מיוחדים
    רשת כותרים וספריות, ראשל"צ

    השבמחק