באחד מעיתוני Street קראתי כתבה על העלאת שירים ל YouTube עם תמונה או רצף של תמונות הזמר במקום סרטון וידאו.
הכתבה : YouTube is a mass outlet for artist' songs, even if they don't have the visuals yet / By Jonathan L. Rum
The Jerusalem Post Street, December 2008, p.18-19
המנהל האישי של הזמר או חברת התקליטים מעלים את השיר עוד לפני שמפיקים לו סרטון כדי לקדם את מכירת הדיסק שאמור לצאת.
אם תקלידו את שם האמן יש סיכוי שבנוסף לסרטוני הוידיאו שלו תמצאו אולי גם שיר עם תמונה או רצף של תמונות שמלווים אותו. ולמרות שזה לא סרטון הוא יזכה לאלפי צפיות.
בעוד שחלק מהשירים נשלחים על ידי נציגיו של האמן, חלק מהשירים מועלים על ידי מעריצים
שמשתוקקים לשתף ולדון במוסיקה החדשה של הזמר האהוב עליהם.
Chaka Zulu מנהלו של Ludacris אמר שגילה את הכוח של YouTube ללא וידיאו לפני כשנתיים, כאשר הוא פרסם את שירו של לודקריס War With God רק עם תמונת הראפר כמרכיב הויזואלי היחיד באתר.
הכתבה : YouTube is a mass outlet for artist' songs, even if they don't have the visuals yet / By Jonathan L. Rum
The Jerusalem Post Street, December 2008, p.18-19
המנהל האישי של הזמר או חברת התקליטים מעלים את השיר עוד לפני שמפיקים לו סרטון כדי לקדם את מכירת הדיסק שאמור לצאת.
אם תקלידו את שם האמן יש סיכוי שבנוסף לסרטוני הוידיאו שלו תמצאו אולי גם שיר עם תמונה או רצף של תמונות שמלווים אותו. ולמרות שזה לא סרטון הוא יזכה לאלפי צפיות.
בעוד שחלק מהשירים נשלחים על ידי נציגיו של האמן, חלק מהשירים מועלים על ידי מעריצים
שמשתוקקים לשתף ולדון במוסיקה החדשה של הזמר האהוב עליהם.
Chaka Zulu מנהלו של Ludacris אמר שגילה את הכוח של YouTube ללא וידיאו לפני כשנתיים, כאשר הוא פרסם את שירו של לודקריס War With God רק עם תמונת הראפר כמרכיב הויזואלי היחיד באתר.
תוך דקות הוא הוצף בהודעות טקסט ש"האינטרנט משתגע" והמון הודעות שאוהבים את זה.
עכשיו זהו כלי שיווקי מעשי עבורם.
גם כוכבת הקאנטרי טיילור סוויפט נתפסה לזה. לכבוד הוצאת האלבום החדש שלה Fearless , טיילור וחברת התקליטים שלה יצרו וידיאו עם תמונה או רצף תמונות עבור כל שיר משירי האלבום לשם פרסום ב YouTube .
עכשיו זהו כלי שיווקי מעשי עבורם.
גם כוכבת הקאנטרי טיילור סוויפט נתפסה לזה. לכבוד הוצאת האלבום החדש שלה Fearless , טיילור וחברת התקליטים שלה יצרו וידיאו עם תמונה או רצף תמונות עבור כל שיר משירי האלבום לשם פרסום ב YouTube .
טיילור בת ה 18 נהנית לבדוק את קטעי הוידיאו שהמעריצים שלה יוצרים ואומרת שזה כאילו שיש לה וידיאו נוסף לשיר שלה. היא מרוצה מזה. לדעתה זה מגניב.
קל לראות את היתרונות שמציע YouTube : יש לו מיליוני צופים ביום. בנוסף לכך על ידי פרסום שיר ב YouTube אתה יוצר התרגשות סביב שיר חדש בעלות נמוכה בהשוואה לשיטות קידום אחרות .
בשיטה זו אפשר לעשות פרסום המוני לכל שיר .
עדיין יש לזה גם חסרונות כמו למשל שיר שעולה לאינטרנט עוד לפני שחברת התקליטים מאשרת לפרסם אותו.
דוגמא ישראלית לקידום מכירות ב YouTube היא האתר של הליקון.
הנה שירים שאני העלתי ליוטיוב
השבמחקמצפה לשמוע תגובות וביקורת.
http://www.youtube.com/watch?v=qQHDsq8XPXs
http://www.youtube.com/watch?v=CFzf-mM4utk
http://www.youtube.com/watch?v=pc7N6Tw6OL0
חג שמח! (:
http://www.youtube.com/watch?v=u8CW8qwEfuE שיר פיצוץ מומלץ ללחוץ על הקישור
השבמחקhttp://www.youtube.com/watch?v=8D391Z1om2A&feature=plcp
השבמחקשיר מקורי שכתבתי . תהנו !
שיר ראשון שלי ביוטיוב.....
השבמחקhttp://www.youtube.com/watch?v=9KzO9Ai973w